Roadshow harmadik állomása

Tréner: Malik Rami - Matt Humántanácsadó Kft.

A program gyakorlatorientált segítséget kíván adni az eredményes, személyes eladáshoz.

Érintett témakörök:

-         belső motiváció, pozitív hozzáállás;

-         ügyfél igények feltérképezése;

-         termék/szolgáltatás bemutatás;

-         meggyőzés, strukturált érvelés;

-         kifogások kezelése.

A tréning szervesen épít a résztvevők bevonására és az értékesítésben alkalmazott technikák lélektani hátterének bemutatására.

Egy rövid interjú a tréning előtt:

evo_blog:  Létezhet-e vállalkozó értékesítői affinitás nélkül?

Malik Rami: Igen, de úgy vélem a vállalkozás fenntartása vagy növelése érdekében előbb-utóbb bele kell tanulnia az értékesítésbe, ügyfélkezelésbe; vagy olyan munkatársakkal szükséges dolgoznia, akik ezt kellően magas színvonalon művelik.

evo_blog: Mit nevezünk „hiteles” meggyőzési technikának?

Malik Rami: Ha ezt az értékesítésre értjük, akkor a következőket gondolom róla: fontos, hogy az értékesítő ismerje magát, a cégét és a szolgáltatást/terméket, amit elad, továbbá higgyen is abban, hogy jó, amit kínál!  Ügyfélre szabott kell legyen a szolgáltatás/termék melletti érvelés. Ki kell derítenie és figyelembe kell vennie a vevő valós igényeit, tudását, iskolázottságát, személyiségét, ellenvetéseit. A hatékony értékesítő nem pusztán meggyőzési technikákban és eszközökben gondolkodik, hanem természetes párbeszéddé tudja formálni az üzletkötést.

evo_blog: Daniel H. Pink Eladni emberi dolog című könyvében olvashatjuk, hogy számba kell vennünk, hogy miért utasítottak el bennünket korábban, így közelebb kerülhetünk ahhoz, hogy jó értékesítőkké váljunk. Ön mit gondol erről a technikáról?

Malik Rami: Bölcs gondolatnak tartom. Azoknál a szervezeteknél, ahol értékesítőkkel dolgozom, kiemelkedő teljesítményt hosszú távon azok érnek el, akik igen tudatossá válnak a munkájukban. Tehát ha egy ügyfelet nem sikerül meggyőzni, nem vásárol nálunk, annak okait fel kell tárni és le kell tudni belőle vonni a következtetéseket és beépíteni a következő értékesítési lehetőségbe. A folyamatos fejlesztés és tapasztalatok beépítése teszi az értékesítőt hatékonnyá, sikeressé.

 Köszönjük az interjút!

Akit érdekel a haszonérvelés, hiteles meggyőzés és az, hogy milyen belső motiváció hajtja a vevőt, annak csak ajánlani tudjuk ezt a tréninget. KATT IDE!

Akit meg nem érdekel, mert már úgy érzi profi benne, annak csak annyit mondunk: "Jó pap holtig tanul!" - fontolja meg, nem érdemes kifogást keresnie, biztos profitálni tud tréningünkből, ezt garantáljuk! KATT IDE!

A bejegyzés trackback címe:

https://evogreen.blog.hu/api/trackback/id/tr286048680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.